Arkadaşlar selamın aleyküm daha önce anne sütü için post açmıştım kanser hastası arkadaşımın kardeşi için Allah bin kere razı olsun bir arkadaş yardımcı oldu verdi kullanıyoruz şuan kendisine hastane raporları ve tahlilleri de gönderdim şimdi yaklaşık 20 dakika önce haber geldi durumu hiç iyi değil akciğeri şişmiş yarın lütfi kırdar hastanesine yatışı yapılabilir durumu ağır olduğu için kemoterapiyi vermeyi kestiler doktor anne sütüne devam etmesini söylemiş ve bizim daha çok süte ihtiyacımız var İstanbul içi Allah rızası ve duası için fazla sütü olan yardımcı olabilir mi şehir dışındakileri maddi yetersizlikten dolayı alamıyoruz ama İstanbul içi olursa her türlü bir şekilde alırız isteyene özelden raporları da atabilirim yani instagramdan😔😔😔😔🤲🏻🤲🏻