beyzacmvrc Dünden beri hele ki bugün kızım aşırı salya akıtıyor Kıyafetinin önü sırılsıklam oluyo. Köpük köpük tükürük çıkarıyor. Bu durum normal mi? Dis desem daha çok erken. Sizin bebekleriniz nasıl?
SevgiOzd beyzacmvrc o aylarda başlıyor köpük şeklinde endişelenmeyin gayet normal 5 aylık şuan köpük gitti direk salya olarak akıtıyoruz mesela, ☺️
Ozgee59 beyzacmvrc benim bebeğim de aynı dişten değil bence ama. Şu sıralar bide sürekli elleri ağzında. Daha da salya akıtıyor o şekilde
beyzacmvrc Ozgee59 evet aynen elleri hep ağzına gidiyor Parmağını tek de ememiyor yumruk yapıp öyle emiyo elinin üstünü