Merymommm bence bu sağım miktarı ise gayet iyi, bebekler sağım makinasından kat be kat fazla süt çıkarırlar memeden. Süt azlığıçin sağım miktarına değil de işte çilli beze, bebeğin huzursuz (aç) olup olmadığına ve kilosuna falan bakın, az olduğunu düşünseniz bile bunların sonunda bence tamamen mamaya geçmeyin, mama desteği verin sadece..