Ebru__ çok sıkılıyorum bazen bunalıyorum dediğin gibi eş o zamanlarda yeterli gelmiyor, ben öyle bunalıma girince eşime sarıyorum birbirimizi yiyoruz falan…
Bazen eşim evde olmayınca şöyle biriyle balkonda oturup sohbet edip kahve içmek doya doya gülmek istiyorum, telefon listeme bakıyorum kimi arayabilirim kim gelir diye sonuç olarak hiç kimse yok, o anlarda özellikle yalnızlık çok zoruma gidiyor