4 ay 12 günlüğüz. Atağa girdik mi girmedik mi girecek miyiz hiç anlamıyorum ben. Gündüz uykuları kısaldı ama bazen de uzun uyuyor. Geceleri de normal şu an. Bi ara sürekli ağlayarak uyanıyodu birkaç gün.
Bu 4.ay atağı belirtileri bebekten bebeğe değişiyor olabilir mi? Bazı bebekler hafif bazıları ağır atlatıyor olabilir mi?