ialbayrak98 38 günlük bebeğim gece güzel uyuyor memeye uyanıyor sadece ama 6 7 oldu mu ağlaya ağlaya bi hal oluyor sanırım gaz sancısından sizde durumlar nedir acaba neden bu saatlerde oluyor bilmiyorum
Ddmddm ialbayrak98 bizde iki buçuk ayligiz o saatlerde sabah ağlıyor :( bende popisine az zeytinyağı sürüyorum belli bir vakit.sonra gaz çıkarıyor ama gürültülü ishal bizim bende nu duruma çok üzülüyorum :(
Esma1410 Ddmddm zeytinyağı nasıl sürüyorsunuz herhangi bir zararı oluyor mu benim oğlumda da bir buçuk aylık kıvranıyor ağrıdan hiç susmuyor bütün gün ağlıyor memede sakinleşiyor sadece benim de son çarem bu kaldı artık