Kbbye randevu almıştık konuşmadığı için doktor odyometri yapalım bi dedi cıktık gittik test yaptırma yerine benim oğlum hastaneyi hic sevmiyor doktoru görünce kıyamet kopuyor test yaptırma yerinde de aynı şekil ağladı ağladığı için yapamayız dediler ve testi yapmadılar 3 yaşında bu arada 🙄