Benimde bir kedim var. Ablamın eli kolu ben kullanmıyorum bile. Aslında iyi
Çekiyor memnunum ama o süpürümce yok bir şeyleri kaldır(sandalye, çocuğun otuncakları vs, takıldığı şeyler olabiliyor onları ayarla) yok bazen haritada sıkıntılar oluyor sinirlerimi bozuyor vakit kaybettiriyor 😂