Bucuruk85 Anneler bebeğim 7 aylık oldu bugün yanağında kırmızlıklar oluştu. Akşm üstü netten araştırdım tokatlanmış yanak sendromu yazıyor ama ben soğuktan olduğunu düşünüyorum doktoruna ulaşamadım tecrübesi olan varmı acaba