Son üc aydır adetten önce inanılmaz bi gögüs agrısı yasyorum. İlk oldugunda gebelik sandım. Sonra adet öncesi oldugunu fark ettgimde normal diye düşündüm cünkü adet öncesi cogu kadında olan bişey bu ve ciddiye almadım. Bugun sabah kalktıgımda sadece bi gögsümden sıvı geldigini fark ettm şeffaf renkte. Ve o gögsümde hala agrı devam ediyor. Sıcaklardan diye düşünüp yine önemsemedim. Şimdi işlerimi bitirip cocugumu uyutunca aklıma geldi ve bakmak istedim meme kanseri belirtisi olabilecegi yazıyordu. Doktor muayenesine gidecegm zaten fakat gidene kadar içim içimi yiyecek benzer şeyler yaşayan veya bu konuda bilgisi olan bi anne varsa diye burda paylasmak istedim. Teşekkür ederim.