Merhaba arkadaşlar bebişim 4 ay 10 günlük uyku düzenimiz mama düzenimiz herşey çok iyiydi bu zamana kadar ortalama beş gündür akşam saat gibi sekiz bucukta kendi kendine uyuyan bebeğim gitti. Saat onlara kadar uykuya dalamiyor belki ayağımda sallarsam uyuyor ama saat ondan önce uyumuyor atak hesaplamaya göre bu hafta son haftasiydi ama ne oldu bir anda şaşırdım sallamak istemiyorum ama katılarak ağlıyor uyku sorunumuz hiç olmamıştı mamasinida nerdeyse sadece gece icirebiliyorum çok üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım🥺