Pare66 Samsung kullanıyorum. Hayatımın en büyük kolaylığı diyebilirim. Ben öğrenciyken KYK da vardı kurutma makinaları. Acil birsey olunca çok kolaylık oluyordu. O günlerde hep derdim evlenince kesinlikle almam lazım diye. Hahaha hatta şuan bile yaz ayında olmamıza rağmen üşendim aşmaya çalışıyor 🙈