Merhabalar
Oğlum 2 yaşına basıcak bende emzirmeyi sonlandırmaya karar verdim bugün 3. Günümüz meme istemiyor o sorunu aştık tek sorun biriken sütler en son dün sabah emzirdim yarım boşaltmak için göğüslerimi sonrasında daha hiç vermedim Şuan göğüslerim aşırı şiş damarlarım da semsert çok fazla mastit atlattığım için en başından antibiyotik kullandım o yüzden ağrı yada sıcaklık yok sağmıyorum sağmamam bir sorun yaratır mı sizce