Merhaba hanımlar
4 aylık bir oğlum var, 2. Aydan itibaren gündüz uykularımız ve gün içinde güzelce emme dönemimiz bitti resmen. Gün içinde bölük bölük 10-15 dk uyuyor ve normal memeyi emmiyor bende zorla biberonla veriyorum fakat uyuyup uyanınca ve gece uykusundayken emzirebiliyorum ama 2 aydır sol göğsümü hiç tutmadı, sürekli sağım yapıyorum ya buzluğa atıyorum yada gün içinde ısıtıp ona içiriyorum şu son bir iki gündür de biberonla da içmiyor ne yapsam içmiyor ve uyku döngüsü tamamen bozuldu gibi 15 dk olan uykuya bile yatmıyor bu durumu yaşayanlar var mı ne zaman son bulur veya çaresi var mı?