omerinannesi_2705
Teşekkür ediyorum 🌺
Çok haklısınız sırf hatırlamayacağını bildiğimiz halde ilk doğumgününde şeker hamurlu 3 katlı pasta ve mavi-gümüş konsept yaptık. Sebebide fotoğraflarda güzel görünsün dolu dolu kutlamışsınız ilk doğumgünümü diyebilsin diye.
Sonrasında hep normal az önce anlattığım şekilde kutladık. Belki büyüdüğünde anımsayacaktır normal kutladıklarımızı ama ben hatırlayabileceği yaşlarda özenli olmalıyız diye düşünüyorum.
Aklımda kukuli, arabalar filminin konsepti gibi bir sürü konsept var ama biraz daha büyümesini bekliyorum 🤷🏽♀️😊
Sizde büyük ve detaylı bir doğumgünü partisi planlamadınız diye endişelenmeyin lütfen, önemli olan güzel vakit geçirmek 🌺