Beş aylık oğlum ilk defa bugün verdim bir iki kaşık asla istemiyor dışarıya çıkartıyor. Akşam üstü yine deniyim dedim İnan sanki anlıyor da gazını açmıyor. Pes etme. Sonuç olarak kaç ay boyunca bebekler sadece süt veya mama yiyor. Alışmaları uzun sürecek. Ama alışacak. Tatlarını bilmiyorlar sonuçta anlamadıkları için Böyle. Pes etmeyelim zamanla sevecekler ☺️