ikicanpareannesi Gizeem3535 hazırladım sürcem inşallah onu da ,gerçekten öyle annelik zor yaşam boyu elimiz kalbimizde
ikicanpareannesi Sibtug benim büyüğünde hiç böyle olmadı evet ara ara zorladı ama böyle olmamıştı o hiç yani bebekten bebeğe çok fark ediyormuş kardeş olsa bile
Sibtug ikicanpareannesi mutlaka öyledir o yüzden de siz anlamamış olabilirsiniz ben her zerreme kadar yaşadığım için😂
Alerjikrinit ikicanpareannesi 1 tatlı kaşığı daha iyi olabilirdi bence diş ateşi gibi 38 i geçerse doktora götürürsünüz
delirmeceler ikicanpareannesi az vermişsiniz kilosuna göre ayarlanıyor zaten 22 aylık kızım 11 kilo bir tatlı kaşığı 5 ml geliyor daha yeni atlattık biz inatçı ateşi doz az olduğu için ateşi düşürmeye yetmez bu arada yüksek ateşte el ayak buz gibi olur
ikicanpareannesi delirmeceler çok sağolun , buz gibi. Olmadı eller ayaklar normal ısıda bazen avuçları da çok ısınıyor ama baş ateşi düşmedi maalesef .. 38.5 larda hep kafa
Jsjshsh ikicanpareannesi calpolu bebeğinizin kilosunun yarısı kadar vermeniz gerekiyor 10 kiloluk bir bebek ise 5 ml verilir aksi halde az verilen doz sonrası verim alamayabilirsiniz
Jsjshsh ikicanpareannesi rica ederim YouTubeden Osman gönülal da bununla ilgili paylaşım yapmıştı emin olmak için izleyebilirsiniz videosunu ☺️
delirmeceler ikicanpareannesi doktorunuza sorun mutlaka ne kadar ml vermeniz gerektiğini 38,5 düşük bir ateş değil çünkü