26 aylık ikizlerime 1.5 aydır tuvalet öğretmeye çalılıyorum ama artık çok yoruldum söylemiyorşar hiç bir şekilde. Artık tuvalet e de oturtmak zorlaştı ypk gelince söylerim diyorlar ama söylemiyorlar. Biri sadece kakasını söylüyor ve bugün bez bağlamak istedim artık çok uzadı ve yoruldum ama kakasını söyleyen bez bağlatmıyor da ne yapmalıyım yardım edin lütfen