Seren35 Kızlar bebeğim 4 ay 5 günlük 4. Ay atağı ve diş çıkarıyor hepsini bir arada yaşıyoruz çıldırmak üzereyim doktor yakın zamanda çıkarır dedi bu dönemde bebeği dil çıkaran varsa tecrübelerini paylaşabilir mi
Nurseoz_55 Seren35 atakla beraber çıkmadı dişleri ama rahatlaması için emziğin içine sütümü koyup dondurdum o şekilde rahatladı
Minikkopya Seren35 içi su dolu dişlikler var onu dondurucuya koyun donunca öyle verin cok rahatlatıyo
Seren35 Nurseoz_55 emzik almıyor canım meyve süzgeçine denemek istiyor ama çoğu kişi hemen eridiğini ve işe yaramadığını söylüyor
Nurseoz_55 Seren35 benim bebeğimde emzik emmiyordu hiç tutmadı emzik ama içi süt dolu olunca eriyene kadar tuttu bizde işe yaradı dene istersen ☺️
Hazalkaann Bizde de iştahsızlık dip boyu zaten sadece mama alıyor onu da içmiyor diş bizde de var kaşınıyor şişmişler
Seren35 Hazalkaann çok huysuzuz bizde ne yapsam durduramıyorum kucağımda gezdirip parklarda dolaştırıyorum yok yine durmuyor yıkıyorum her gün uyusun diye yok hiçbirşey işe yaramıyor
Hazalkaann Seren35 gece sıkıntımız yok bizim sadece mama sıkıntısı var hiç bi şekilde içmiyor zorla içiriyorum acıktığını hissetmiyor sanki
Seren35 Durudurum sizinde zor mu geçti çoğu kişi tetagil ve diş topu önermiş rahatlatıyormuş ama doktorumuz pek sağlıklı olmadığını söyledi kullanan var mı aranızd a
Durudurum Seren35 meme emmek istemiyordu sürekli sınırlı sınırlı elleri ağzına gidiyordu ben daha erken diye ihtimal vermemiştim ben nurse harveys kullanıyorum dis jeli
m_d_k34 Benim oğlumda 5. Aya girecek dilini çıkarıyor herşeyi ağzına sokuyo mememi ısırmaya çalışıyor diş geliyor herhalde bizimde