la_leomer Necii bişey olmaz canım ben oğlumun karnı tok tutsun diye hep 1 kaşık fazla koyardım doktora sordum bı sorun olmaz dedi
-elz- Canım dalgınlıkla yapmışsın olan olmuş ama çok dikkat et Allah korusun böbrek fonksiyonlarına zarar gelebilir mamayı tam ve ayarında yazan ölçüsüne göre yapmak gerek. Şimdi olan olmuş sıkma canını Allah’ın izni işe bir kereden bir şey olmaz inşallah