Kucukkiz Emzirme Destek sistemi kullanan anneler, ben bu sistemle en fazla 30 cc icirebiliyorum. Sizler kac cc iciriyorsunuz? Memeden de süt aldigini dusunursek az icmesi bile kâr midir?
Kucukkiz Aslinda memeye bantlaniyor fakat ben oyle yapmadim. Zaten cok zahmetli oluyor o sekilde. Bebegimi memeye yerlestirdikten sonra sondanin ucunu damak ve dilinin ortasina yerlestiriyorum. Bazen rahatsiz oluyor. O yuzden biraz uykuluyken daha rahat aliyor.
zeyn6 Kucukkiz merhaba bende kullandım meme reddi vardı kızımın yaklaşık 5. Ayına kadar mama verdim eds ilee bahsettiğiniz şekilde parmağımla tutuyordum bi ucunuda mama kabına atıyordum edsnin çoğunu alıyodu ama artık sonlara doğru tamamen reddettmeye başladı dediğiniz gibi 30 cc ancak içirebiliyodum sonra biberonla verdim mamasını
zeyn6 Kucukkiz yani bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum anne sütü alıyo mu bilmiyorum ama büyüdüyse meme reddi azalacaktır biberonu deneyebilirsiniz