Merhaba anne arkadaşlarım… Bebeğim 17 aylık… bu zamana kadar ıkımızdık hep ve bırbırımıze fazla bağlandık. İşe başlama zamanım geldi, nasıl bırakacağım bilmiyorum. Memeye çok düşkün, uyurken, uyanınca ısrarla emmek ıstıyor. E pskolojık olarak da bı tuhafım. sizde durumlar nasıldı😞