buglemss 1 haftadır aynı durumdayım, beşiğinde uyuturdum mecbur ayağıma alıyorum. Çok perişanım alışmadığı bi o kalmıştı. Burda hep bu postları görüyorum demekki sıcaktan yapıyorlar. Gece 3.5 saat oturdu ne yaptıysam uyumadı, beşikte ayağa kalkıyor bağırıyor gülüyor