Merhaba, çok bunaldığım için yazma gereği duydum buraya. Bir miktar desteğe anlayışa ihtiyacım var sanki. Kendime o anlayışı gmsteremiyorum çünkü kilo konusunda. Simitlerimle, göbek katların ve iç bacaklarıma barışamıyorum. 2 ay direnebilerek diyet yaptım ve istediğim kiloya yakın bir kiloya indim, istediğim kiloya inemedim çok mutsuz hissediyordum çğnkğ diyet yaparken. Sonra tabi bir müddet saldım, 4 kilo falan aldım. Yanlarım yine çıkmaya başladı şöyle 1 aylık bir diyet beni toparlayacak biliyorum. Dün başladım bş gayretle ve çok güzeldi kaçamaksız oldu diyebilirim. Bu sabah çok acıkmıştım yine diyete uygun yaptım, fakat bebeğim bugün çok huzursuz olduğu için kaçamaklarım biraz fazla oldu. Ve bu şekilde çok mutsuz olduğumu hissediyorum. Çikolata yemek istiyorum. Mesela bebeğim gece uykusuna uyuduğu da kendimi çikolata kahveyle ödüllendirmek şımartmak istiyorum ama sonrası göbek katları ve simitler olarak dönüyor bunu da istemiyorum. Sonuç hüsran yani. Diyet yaperken mutsuz oluyorum. Diyeti bırakıyorum göbekten mutsuz oluyorum. Kısır bir döngü ve günlük hayatımı mahvediyor. Bana ne önerirsiniz 🥺