Kardem Kızlar merhaba, Kızım 11 aylık emeklerken kafasını koltugun kenarına vurdu biraz şişti ve morardı fotograf ekleyeceğim sizce hastaneye götürmeli miyim eşimde yok evde gözlemleyeyim mi bi bakabilir misinix
Ayferde Kardem acile götürüp okadar sır bekleyip kendinizie eziyet etmeyin bence eğer çocuğunuzda kötü bi hal farkederseniz buna bağlı götürün derim
Baybars02 Kardem kafaya gelen darbeyi basite almayın götürün bencede. Baya morarmis. Bişey çıkmaz inşallah içiniz rahat eder
ArsAyz Kardem Bence gerek yok açıkçası ya. Hangi çocuk kafasını gözünü vurmadan büyüyo ki. Darbe içinde takip edin yeterli, kusma halsizlik vs olursa götürürsünüz
Kardem Fuuuuulya papatya_1125 uykusuzanne__ queen_mom Buse18062 Femme1 Ahrzamann_ Ayferde Baybars02 ArsAyz aryig papatya_1125 isimsizanne1 Canım güzel annelerim cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Kafasını carptıktan 15 dk sonra hemen götürdüm hastaneye. Doktor kontrol etti şişme morarma normal, önemli bir sey yok dedi. 1 saat gözlem altında tuttu. Kusma, bilinç kaybı, halsizlik vs. olursa tekrar getirin ama ben bir sey olacagını sanmıyorum dedi evimize geldik cok şükür. Yaklasık 3 saat oldu işte kafasını vuralı herhangi bir belirti olmadı şimdide yatıp uyudu inşallah bu saatten sonra da olmaz. 3 saatte bir uyandırıp kontrol edeceğim.
queen_mom Kardem geçmiş olsun canım bence bir göster doktora şişmiş ve morarmış demekki sert vurdu. Başa darbe alınca baktırmak gerek
Ahrzamann_ Kardem Merhaba siz takip edin Hemen acile götürmeyin Çünkü benim çocuğum da böyle olmuştu yani herhangi bir şey olmadı o yüzden Çocuğu takip edin
aryig Kardem bizim de başımıza geldi koşa koşa acile gittik ama doktor vurma düşmede şişme normal evde takip edin kusma baygınlık halsizlik vs olursa getirin bu kadar küçük çocuğu tomografiye sokamayız dedi o yüzden götürmeyin evde gözlemleyin kusma baygınlık vs varsa götürün çünkü başka bakmıyorlar bebekle de zor hastane işi. Geçmiş olsun 🌸
papatya_1125 Kardem Gönlünüz rahat olsun Bu saatten sonra bir şey olmaz inşallah. Böyle durumlarda muhakkak önce soğuk suyla yıkayın kafasını çok geçmiş olsun🥰 Not:kirpiklerine kurban olurum maşallah sana bebiiss🦋💓
Ebru__ Kardem merhaba herkesi nasıl birlikte etiketlediniz kolay yolu var mı ben de toplu yanıt yazmak istiyorum da
Kardem Ebru__ yorumu yanıtla deyince acılan pencerryi sol tarafta ki caprıdan kapatın altta pencere açık kalıyor zaten sonra diğer yorumlara da yanıtla deyip aynı sekilde carpıya basıyorsunuz bütün kullanıcı isimleri tek yorumda etiketlenmiş oluyor