Ben de hep çıkılması taraftarı idim hatta bebeğimin ilk 20 gününde 2-3 kez çıktım ama bebek gerçekten çok küçük oluyor, bir yerden mikrop kapar hasta olur kaygısı oluştu bende. Bir de bebeğimin evde daha huzurlu olduğunu farkettim en azından 40ı çıkana kadar mekanlara gitmeme kararı aldım. Şuan bebeğim 35 günlük ben en son 20 günlük iken gezmeye çıktım o aradaki 15 günde bile bebeğim baya büyüdü. Onun biraz daha toparlanmasını bekliyorum