Ayy nacizane tavsiyem orta sehpa almamanız. Alcak oluyor bir çay , tabak vs koysan yemesi zor oluyor. Odada cok yer kaplıyor. Koyucağınız oda büyükse ve görsel olarak kullanırım diyorsanız dekorla zenginleştirip olur ama bir misafir falan geldiğinde kullanmak acısından avantajlı değil Ama zigon daha kullanışlı kim isterse önüne koyar.