Bende beş aydır süt sağıyorum. Genelde süt poşetlerine sağıyorum. Donduruca üç ay bekletebiliyoruz. Eğer birleştirmek istiyorsanız sonuç olarak biberondaki süt soğuk oluyor sağdıgınız süt ise ılık. O yüzden aynı derece de soguttugunuz da birleştirebilirsiniz. Ben bu şekilde yapıyorum.