Nursena0606 nursena hanım merhaba, benim de kızım bugün 3 kere ağız dolusu kustu. İshal yok. Ama asla bişey yediremiyorum. Sadece 1 kase yoğurt çorbası içti. Doktora götürmem gerekir mi sizce? Su içmesinde bi sıkıntı yok. Ateş falan da olmayınca götürmedim haliyle