Ela3424 Merhaba güzel anneler çocuğum sarılık oldu 13.2 ye düştü emziriyorum süt sağıyorum mama destekliyorum ama zor uyanıyor ne kadar sürüyor bu sarılık canımdan can gidiyor evladım için sizlerde geçirdiniz mi nasıl atlattınız bu durumu
tubasd Ela3424 bol bol emzirerek zorla uyandırın altını açın yüzünü yıkayın sarılığın çaresi emzirmek Allah izniyle çokta üzülmeyin bir çok bebek yaşıyor bu durumu bebeğiniz hayırlı olsun 🌸
gunesbal Ela3424 biz sarılıktan dolayı sürekli takipteyiz emziriyodum benimde çok yüksek çıkyodu 40 günlük oldu daha üç dört gündür anca azaldı mama takviyesi verdik bide aydınlıkta yatırın iki gece ışığı kapatmadan uyuduk hiç karanlıkta bırakmadık çok şükür düştü sarılığı bi haftaya hiç bişe kalmaz dedi doktor
1Anne1Bebek__ Ela3424 bebeginizin ayağının altına topuguna vurun hafifce isaret ve baş parmağıyla tıp diye vururuz ya oyle uyaniyor ağlayarak 😂😂
FistikHanim Ela3424 bebeğimin sarılığı tam 2,5 aylıkken düzeldi diyebilirim. Denemediğim yöntem kalmadı, bize iyi gelen yöntem altın suyuyla yıkamak oldu. Eski kafa diyip linç edenler elbet olacaktır belki ama denemekten zarar gelmez🤗
Ela3424 tubasd Ilık suylamı yıkadınız siz çok şükür iyiye gidiyor ama zor uyandırıyoruz ılık suyla yıkamayı deneyeyim inşallah yararı olur
Ela3424 gunesbal Gün ışığı iyi geliyor diyorlar odanın ışığını açık mı bırakayım bizim de azaldı ama sürekli uyuması normal mi doktoruma sordum bugün 18-20 saat uyur bebekler dedi emzirmek için kaldırırsın geri uyur dedi Allah bebişlerimize şifa versin canları yandı mı canımızdan can gidiyor
FistikHanim Ela3424 altın bir eşyayı bebeği yıkayacağınız suyun içine koyun biraz beklesin onunla yıkayın bunu 2-3 kez yaptım sarılığı düştü Allah’ın izniyle Bir de her gün çıplak şekilde güneşlendirin ben önü 10 dk arkası 10 dk tutuyordum
1Anne1Bebek__ Ela3424 surekli uyuyup uyandiramadiginiz zaman emziremediginiz icin sarilik olur zaten ben 1 hafta kuvezde kaldığı için bebeğim hemşire sürekli emzir sarılık olmasin demişti
Ela3424 FistikHanim komple çıplak mı yoksa kısa kollu zıbın ile olur mu yıkarken suyuna altın mı koyacağım herhangi bir altın olur mu çeyrek tam altın gibi
FistikHanim Ela3424 ben sadece bezle bırakıyordum öyle önce ön tarafını sonra sırt tarafını güneşlendiriyordum. Altın bilezik bile olur fark etmez ama altının biraz beklemesi gerekiyor suda, azıcık bi suyun içine altın koyun beklesin sonra üzerine banyo yaptıracağınız zaman su eklersiniz yıkarsınız
Gunesanne Ela3424 ne denerseniz deneyin 2-3 ayda zaten kendiliğinden geçiyor 😂 bende birçok şey denedim ama 2. Ayı doldurduğumuzda geçti. Güneş iyi geliyor ama lütfen direkt maruz bırakmayın. Altın koyulabilir ama hanımefendinin zaten 2. 5 ayı olmuş onunla alakalı olduğunu sanmıyorum 🙈😂