Merhaba anneler ..bebeklerimizin her anı farklı güzel ve farklı yorucu 😄biz 10 aylığız emekliyor fakat odadan ayrılmıyorum yapışık ikiz gibiyiz tek hiçbir şey yapmak istemiyor bu ay başladı buda . Yürüyünce nasıl biraz rahatlıyor muyuz aynı devam mı 😄