Monimommm gömleklerinden almanızı tavsiye ederim yaklaşık 8-9 tane farklı renk almışımdır 😅 ama etek pantolon tavsiye etmem hem denemeden bedenize uymasında problem oluyor hem de iç gösterebiliyor 🤦🏻♀️ kadife bir hırka almıştım onu çok beğendim. Peluş iki hırka almıştım efsane güzel ama bir peluş mont gibi bir şey aldım onu çok beğenmedim. Alırken hem yakınlaştırıp bakın hem de mankenin beden ölçülerine bakarak hareket edin. Bazı gömleklerin kolları kısa olabiliyor manken ölçüsüne bakıyorum ona göre bir beden büyük veya küçük alıyorum. Şimdiye kadar memnun kaldım 😇🌹