Kızlar oğlum 27 aylık bugün parka çıkaracaktım hani çocuğun sağı solu belli olmaz diye ufak bı çanta hazırladım bez ıslak mendil yedek kıyafeti şapkasını cüzdan suyunu benim suyumu vs falan koydum sulugunada benim içtiğim şişedeki sudan koydum o içene kadar çantada ılır nasıl olsa diye normalde bı soğuk bir normal karıştırıp veriyordum ama bu sefer niyeyse böyle oldu oğlumda daha iner inmez su istedi soğuk dedim ama çok ısrar edince de vermek zorunda kaldım Pazar günü de annemgil gelmişti annem ve abim de icirdiler su defalarca çok soğuk vermeyin hastalıkları çok zor tek bakıyorum zaten diye hem bunu dedim hemde dünya laf yedim bişey olmaz sen çok pimpirikleniyosun falan diye en büyük abim bile çok soğuk iciriyorsun hastalanır demesine rağmen abim yine içirdi çok korkuyorum ya tabiki ilk kez hastalanmiyorlar ama gerçekten hem tek bakıyorum 7/24 hemde 2 yaş sendromu nda anamı ağlatıyor resmen çok zorlanıyorum hatta zorlandığım zamanlarda oturup ağlıyorum