silaa66 Aei 3 aylık olucaz gıttı vallaha eskı bedenım geldi bol su ıctım, mesela eşime kızımı bırakıp dışarda yürüdüm eve geldim , dans edıyorum gören herkes ne oldu sana dıyor😂😂😂ekmek de kullanmıyorum
Summerwine95 Aei ilk 15 kg 15 günde gitti.Kalan 15inde 3.5 kgmini bir haftada verdim.Diyetiayene başladım.Normal doğum benimki doğumsal göbeğim yok fazla kilomdan ötürü göbeğim var onda da incelme olmus
Cady Bebeğim 2 ay 8 günlük 8 kilo gitti 10 kilo fazlam var emzirdigim için katı diyet yapamıyorum sadece abur cubur hamur işi yememeye dikkat ediyorum. Bebeğim durmadigi için spor yapmaya da zamanım yok. Kıyafetlerimi olmaması üzüyor beni de inşallah veririz
eminedemir63 trendform tayt göbek için çok iyi sıkılaştırıcı özelliği var bacak basen hepsi gidiyor tabi birazda diyet
silaa66 Aei karnını doyurdum çıktım eşim bakıyor hem eksikleri alıyorum hem yuruyorum 🤪😂 kendini kapatma eve eşin gelince çık yuru🫶🏻 zaten bizim evin karşısı yürüme alanı
Kuzeymomss Aei Hiç diyet yapmadım, 17 kilo aldım hamilelik sürecinde doğumdan çıktığım da 12 kilosu gitmişti artı olarak 5 kiloda 1 ay içinde gitti nasıl oldu bende anlamadım. Sanırım bünye ile alakalı bir durum
Meto_bey Aei bebeğim 8 ay 19 günlük ilk 5 ay içinde çok kötü bir şekilde zayıfladım 12 kilo birden verdim. Alamıyorum. 46 kiloyum çok berbat birşey. Rabbim hepimizin istediğini gönlümüzden geçeni versin inşallah 50 kilo olsam bile benim için yeter
tuuuba Ben hiçbir şey yapmadan zayıfladım zaten çok kilo almamıştım sadece göbeğim çıkmıştı. Şimdi de önceki kiloma 1 kilo fazlam var ama sezeryan göbeğim var hiç korse de kullanmadım nasıl geçireceğim bilmiyorum. Fikri olan varsa lütfen yazsın