motherthea Hiç açılmamış varsa elinizde fiyat çok yüksek olmayacak şekilde almak istiyorum internette çok yükselmiş
Elifnefesyunus Bizde bu markayı kullanıyoruz Türkiye de yo artık pek çektiler, dolap gardropta hiç kullanılmamışlar var bir bakın isterseniz
motherthea Elifnefesyunus baktım da çok pahalı koymuslar 2 Euro almanyada kuzenim bu sene unutmuş bebeğime bir tek bu iyi geliyor bende uyguna arıyorum işte bulabilirsem 😐😐
Aysima-kerim Ben de olacak galiba bakıp hemen döneceğim açılmamış kutu alman markası ama bu mu emin değilim