Sokoley Hayırlı akşamlar. 11 gün önce sezaryen oldum ve dikişlerim enfeksiyon kapmış. Sizlerde yaşayan var mı tedaviniz nasıl ilerledi? Benim dikişlerimde çok kızarma, morarma ve koku var. Hala da kaynama yok.
la_leomer Sokoley aynısı ben yaşadım 10 günde oldu benimde 20 güne boyunca gittim bitmedi bı turlu her gittiğimde bı kaç kesip atıp bastırarak çıkarıyordu içinde antibiyotik sıkıyordu masuman yapıp gönderiyordu ilaç verdi öyle geçti geçmiş olsun
Beyzaaktas 21 gün oldu doğum yapalı. 20 gün boyunca antibiyotik ilaçlar kullandım ve her gün pansuman yaptırıp mümkün olduğunca orayı açık bıraktm. Brnım enfeksiyon çok kötüydü değer en yüksek 5 olması gerekirken benimki 94 cıkmıstı. Sürekli iltihap aktı dikişlerimden. Doktor yatış verdi kabul etmedım. Son çare ilaç tedavisi dedi ve ben 20 gunde 6 kutu antibiyotik ve pansumanla iyileştim canım ☺
Sokoley Beyzaaktas Çok geçmiş olsun. Benden iltihap akmıyor bugün doktor sıktı. Yarın kendi doktoruma gidicem çok korkuyorum tekrar keserler temizlerler yada can acıtıcı işlem yaparlar diye 🥺
la_leomer Sokoley umarım canım uyusturur yoksa ilk bı kaç muanede aşırı can yakıyor resmen tekrar doğum yapmış gibi ağrı cekiyorsun
Edalilya Sokoley tekrardan geçmiş olsun benimde enfeksiyon var dediler doktor sıkıyor akıtıyor geri pansuman yapıyor ve evde antibiyotik kullanıyorum ekstra bir şey söylediler mi size ve kaç günde iyileştiniz ??
Edalilya la_leomer tekrardan geçmiş olsun benimde enfeksiyon var dediler doktor sıkıyor akıtıyor geri pansuman yapıyor ve evde antibiyotik kullanıyorum ekstra bir şey söylediler mi size ve kaç günde iyileştiniz
Sokoley Edalilya Geçmiş olsun. Benim akma olmadı çok şükür ama enfeksiyonluydu. 2 günde 1 doktor gel pansuman yapıp takip edelim dedi eskiye göre daha iyi şuan sadece kesi kısmı çukurlaştı ve kırmızı. Antibiyotik krem kullanabilir sürdüm bi süre kötü yaptı sadece duş almak iyi geldi siz de bol bol duş alın ben duş jeli şampuan bile kullanmıyorum parfüm vs değmesin diye öyle dikkat ediyorum sadece beyaz sabun 😂