merhaba sağlık ocağında verilen demir ilacını ve kan damlasını kullananlar varmı?
rabiaydncm demir damlasini kullanmıyorum . Devit-3 u kullanıyorum
Ben kullanıyorum d vitamini damlasını
D vitamini kullaniyoruz