4 yıl önce bir tanıdığım yapmıştı hiç memnun değildi erkenden doğuma aldılar suni sancı ile doğurması beklediler daha erken olduğu için olmadı tabi sonra sezaryene aldılar yanında telefon yok kimseyle haber gönderemedi tek başına çok zorlu bir süreç geçirdi