Femme1 Kelebekcik siz bol bol sağım yapın bestlak damla dereotu kuruyemis sut çayları irmik tüketin ve şu açılacak merak etme
irmarose Kelebekcik sarılık uyku yapabilir,ayaklarıyla oynayın altını açın yüzünü ıslak mendille silin benim kızımı zar zor öyle uyandırırdım
Esranurrdenizz1 Kelebekcik bebeğinin ilk günler kilo vermesi gayet normal daha sonra toparlar sarılık varsa uyku yapar oda sık sık emzir 2 saati geçirme emin ol çok güzel beslenecek benim kız 1 ay 17 günlük bazen emmek için uyanmıyo ayaklarından gıdıklıyırum öyle uyankyo
Kelebekcik Esranurrdenizz1 2 saatte emzirmeyi deniyorum 3 saatte mama veriyorum doktor bugun öyle söyledi
Zeytin19 Ayyyy benim kizimda hiccc uyanmazdi neler yapiodum uyandirmak için 😏zorla zorla memeye tutup şırınga ile mama akitiyoduk meme kenarindan
Kelebekcik DemirK doktor çok kilo kaybetmiş dedi takviye olması lazım dedi süt sağlıyorum kaç cc gelirse üstüne 60 cc ye kadsr mama takviyesi yapıyorum
DemirK Kelebekcik Kilo kaybetmesi ilk günlerde çok normal, ama belki mamayı 60 cc verdiğiniz için uzun süre tokluk hissedip uyanmıyor olabilir bana mama ccsi çok yüksek geldi ☺️🙏🏻
Hiilyuss Kelebekcik 4.030 ge doğdı 3.800 e düştü sonra yine dogum kilosuna cıktı her istediğinde emzir saatlerce emsin allahın izni ile birsey olmaz sen kendini sıkma bebişin hissediyor senin stresinş