Esrala 8 aylık bebeğim var bugun sabahtan beri sanki boğazına birsey kaçmış gibi hi hi deyip duruyo ağzına baktım bisey yok sut iciyo şu iciyo biseyler veriyorum yiyor oyun oynuyo ama hi hi diye ses çıkartıyor sanki boguluyor gibi neden yapıyor bilen varmı