Herkese merhaba. Bebeğim şuan 6,5 aylık. 4. ayına kadar geceleri mükemmel uyurdu. İlk uykusu 5 saat, ikinci uykusu 3 saat şeklinde ilerlerdi. Ne olduysa 4. ay uyku gerilemesinden sonra oldu. 2,5 aydır her yarım saat veya 1 saatte bir uyanıyor. Bir gecede belki 20 kez uyanıyor. Sizce sebebi nedir? Emmek için uyanmıyor bu arada. Ağlayarak uyanıyor kucağımda sallıyorum tekrar uyuyor ama inanın çok yoruldum 😞