Duru47 evet normalde ücretli ve biraz pahalı o yüzden eczanelerin çoğu rapor varsa getiriyor çocuk uzman doktordan rapor yazdırıp alabilirsiniz sonrasında bir kere o rapor çıktıktan sonra aile hekimi doktorunuzda mama bitince sistemden yeni reçete yazabiliyorlar