Parka ara sıra goturuyorum çok uzak araba lazım yok . Sabah sıcak. Akşam serin dolmuşa binsen nasıl geleceğim geri . Oğlum aralık ayında doğdu 14 aylıkken tam yürüdü yani şubat ayında kış olduğu için parka götürmedim gotursemde hep küçük nasil kayacak diye kendim ya kaydirdim ya kaydirmadim. Hala daha küçük geliyordu ki taki 15 aylık bebeği görene kadar nasıl güzel kayıyor maşallah oğlum kayamiyor hala çok çabaladım bugün ama kayamadi neden acaba sıkıntı mı var ? Merdiven çıkmıyordu daha önce geçen merdiven çıkmış kaynanamgilde şok oldum . Ama ben hala küçük gözüyle bakıp nasıl inip çıkacak diye hep düşündüm ilk çocuğum galiba tecrubesizim .