Kızım 15 aylık arabayı yeni aldık oto koltuk yok puseti epey büyüktü hala oluyor bugün çarşıya inmek zorunda kaldık tek ikimiz onu da ön koltuğa ters koyup puseti emniyet kemeriyle sabitledim ama cezası nedir yani merak ediyorum. Hava yastığını kapattım bu arada. Arkaya koyunca geleli ters hiç durmayacağı için mecbur öne koydum siz ne yapıyorsunuz