Arkadaşlar merhaba buraya uyku ile alakalı çok post açtım yine açıyorum :(( kızım 1 yaş 10 günlük doğduğundan beri uykuya zor geçen geçtiği
Zamanda hemen uyanan bir bebek uykusunu alamadığı içinde o gün çok huysuzluk yapar hiç mi düzelmez bir bebek emerek uyur bazen bezende ayakta sallayarak kendi kendine uyuduğu hiç olmadı gece çok kez uyanan uyandığı zamanda sinirlenen tekrar uykuya dalamadığı için mecbur ayağıma alırım grip oldum dün inanın kafamı kaldıracak halim yoktu 2.5 a kadar sürekli uyandı salladım uyandı salladım uyandı beşiğine koydum salladım uyandı anlamıyorum bir yerde hata mı yapıyorum emiyor cok sütüm varmı bilmiyorum bende emdiği için 150 cc yapıyorum mamayı acaba aç mı kalıyor uyanıyor diş desen Allah’a şükür dişten cok çekmedim anlamadım gece gündüz böyle annem olmasa ne yemek yapabilrim ne iş sırf bu yüzden ailemin yanına taşındım artık psikolojim iyice bozulmuştu tek kaldığımda bebek diyorum geçer ama hiç düzelmiyor uyku eğitimi verdim kendi kendime olmadı alıştı ama hasta oldu hersey gitti gerçi hemen dalsa da uyandımı kendi kendine dalamıyorum nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum:(( özele gittim uykusu için biz birşey yapamıyoruz diyorlar