rumeysasartas3 benim ablam, yeğenim 6 aylıkken hamile kaldı. Hamileliğinin 7. Ayına kadar doktor onayıyla emzirdi. Herhangi bir sorun olmadı çok şükür. Sadece son aylarda emzirmek doğum hormonlarını harekete geçirdiği için, erken doğum riski olmaması için önerilmiyor.