Ysmn18 ben orda doğum yaptım doktorumuz da oradaydı ama orası artık eskisi gibi çoğu doktor da ayrıldı ordan biz de çocuk doktorumuzdan çok memnunduk Eyüp bey şimdi Ermeni hastanesinde devam ediyor iyi bir çocuk doktoru arıyorsanız tavsiye ederim ermeni hastanesi Zeytinburnu tarafında ☺️