Tugbaysima Bebeğim sıcaktan isilik oldu boynu sardı iyice buna bir çözüm yok mu yıkamaktan başka yani yıkıyorum terletmiyorum yine de oldu 😕
morlu_baby Tugbaysima doğal gül suyu deneyin yada gece uyutmadan önce duşa sokun yıkayın ve son banyo suyuna nişasta dökün onuda dökün isilik olan yerlere hiç kurulamadan yatırın sabaha bişey kalmaz deneyenler öyle söylüyor bende denicem
Feyzosumunannesi Tugbaysima gül suyu 1 günde geçirdi bizimkini doktorumuzun tavsiyesi üzerine kullandik
Hiilyuss Tugbaysima soy cocugu demekki sıcak geliyor havalar bizim anca öyle geçti. Sabah aksam dus aldırdım sabunsuz sadece suyla ve bez zıbın dolastık 2 aylıgız simdik
1pekmom_ Tugbaysima bizimkide çok fena durumdaydı arko kremle geçirdim 😅 yıkayıp arko sürdüm 1günde geçti
Masalina12 Tugbaysima sür. Canım bişey olmaz duşta fayda ediyor ben ömrümde böyle sıcaklık görmedim bebekler nasıl dayansın