Sinemmmonurr Kızlar kızım 13 aylık. Yemekle pek arası olmadığından dolayı hazır süt ile bebe bisküvisü ezip de vereyim diye falan düşündüm ama sizce verilir mi bu ayda
Noname21 Sinemmmonurr üç buçuk yaşında hala vermedim bebe bisküvisi boş bir besin Sütte muamma bir besin Aptamilin falan gece mamaları var
Aslininannesi @Sinemmmonurr urr"#p27150126 normal süt değil de devam sütü veriyoruz biz ben işteyken. Üstünde +1 yaş yazıyor ama 10 buçuk aylıkken vermeye başladık bir sorun olmadı çok şükür 🤷
Aslininannesi Melmus öğlen uykusuna geçerken veriyoruz sadece. Biberona 150ml falan dolduruyoruz uyuyana kadar ne kadar içerse. Bazen bitiriyor bazen yarısını bile içmiyor uykuya dalıyor