Massey ben de sezeryan oldum sezeryan çok zor doktor istemezse sakin kabul etme çok çekiyorsun dediler erken doğdu acil sezeryana alındım öyle güzel yapmışlar ki devlet ince çizgi gibi belli bile değil yapıştırma ne ağrı ne acı yapanın eline sağlık Zeynep kamilde doğurdum